goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Down under

Allmänt Permalink0
Gokväll 🙋
Eller natt 😏
Har sovit nästan hela dagen, precis vad som behövdes.
Min lilla morfar ringde och väckte mig en gång och behövde hjälp med en grej. Blev helt förvirrad för jag var så inne i min dröm när det ringde att själv ringandet gick in i drömmen så när jag väl vaknade och stackars morfar ringt tre gånger och jag svarade så fattade jag inte ens att det var han först utan trodde det var nån som ringt fel 😂
Han skrattade bara åt mig när jag förklarade 🙈
 
William har också varit hemma idag så vi har gjort pannkakor och kollat på Gossip Girl.
Den ungen är himla bra för han står ut med allting.
Och nu vill han ju också se vad som ska hända. Hahaha 😂
Fast nackdelen är ju att jag inte kan kolla på det när jag vill nu 🤔 tusan!
 
Sandra var här ikväll, skönt att få prata av sig. 
Och framförallt skratta ihop med nån som tänker precis som en själv 😁
William kom ut i köket och sa "Asså det låter som om ni är 7 personer här ute så som ni skrattar"
"Japp, det är alla våra personligheter" svarar vi samtidigt.
Hahaha ❤
 
Sandra är min själsfrände. Helt klart.
Den som sett mig skina upp som en sol Och smula från öra till öra innan ikväll när jag fick sms om att hon skulle komma hit, hade nog trott att jag fick sms från Svenska Spel om att jag blivit miljonär.
Helt galet men ja, så är det.
Hon är som en förlängd del av mig själv och jag kommer vara evigt tacksam för att jag fått henne som vän ❤
 
Nä, om man skulle sova så man kan ta sig upp imorgon och gå till jobb.
Fast det låter lite läskigt i lägenheten...vet att det bara är elementen som knäpper för att det kommer värme i dem...meeen det kan vara nån som smyger runt och tänker döda mig när jag somnat också 😨
 
Gonatt 👻
 
 
Hmm...det är nåt speciellt med den där 26:e
Passar mig perfekt 💀❤
Till top