goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Honey

Allmänt Permalink0
Haha...när man spionerar ute på sidor och är sådär överdrivet försiktig med var man sätter fingrarna så man inte råkar gilla nåt 😱
Jag älskar att snoka. Det låter ju helt sjukt, men det är roligt. Så länge det är harmlöst alltså, för att stilla ens egen nyfikenhet eller bara titta på "någons" bilder och så (jaja jag vet att ALLA gör det så jag är inte ensam om att vara galen).
Jag skulle ju aldrig snoka på någon i syfte att hitta någon form av olämplig information för att använda emot den personen.
Näää sån är inte jag 😇
Jag HAR dock varit det. Oj vad det var roligt...
Eller jag menar, det var absolut inte okej 😁
 
 
Skämt å sido (inte alls skämt), och nu glömde jag vad jag skulle skriva (gjorde jag inte alls men kom på att jag inte kan skriva det här 🙄 )
 
Onsdag idag, snart fredag.
Då ska jag ut 💃
Eller ja, ut...denna stad har inte mycket att erbjuda i ut-väg men Lyktan duger ändå gott åt mig.
Hoppas bara det är nåt roligt folk där och inte som sist, hela stället fullt av nötter.
Och inte goda salta cashewnötter då utan hasselnötter som ekorrar ätit och bajsat ut 💩
 
Moget 🙈
 
Idag pratade jag med min faster om att anordna häxmöte i hennes trädgård för att skrämma en granne som vandaliserar för dem. Denne granne är tydligen inte helt normal i huvudet och även livrädd för häxor.
Gissa vilka idéer jag fick i huvudet resten av dagen 😈
Trots att jag är väldigt snäll, så är jag egentligen en jävligt elak människa.
 
 
Fast inte så så att jag är dum mot folk bara sådär.
Eller jo, om de förtjänar det.
Ibland också för att jag har pms (himla bra grej att skylla på faktiskt) men allra oftast för att någon är elak eller dum emot mig. 
DÅ! Då är du offer för alla djävulens förbannelser och lite till ☠
 
Var ute och mötte William hos en kompis för en stund sen. Mysigt att gå ute i regnet.
Önskar jag kunde gå en långpromenad, men jag vågar faktiskt inte gå ensam i mörkret.
Så ond är jag 👻
 
Äsch, vad jag svamlar 🙈
Behöver gå och lägga mig. Har så jäkla ont i huvudet.
 
Ses ❤
 
"do you know
that you are always
on my mind"
Till top