goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Jag tror att du gör mig tokig...

Allmänt Permalink0
Jag behöver åka utomlands.
Jag är så avundsjuk på folk som är eller ska åka nånstans.
 
Mamma är på Bali. C är på Gran Canaria. Pappa ska åka till Thailand. L ska åka till Thailand i november igen fast dom kom hem därifrån i torsdags. L&P ska åka till Thailand i januari. P ska åka till Turkiet (fast dit vill jag absolut inte!) och så nån till som ska åka.
Ja till Thailand då givetvis eftersom alla jävlar åker dit.
Och jag? 
Jag är i Malmö varje dag.
Det är förvisso nästan som utomlands, men ändå liksom inte ens lite!
Och inget hotell att bo på och ingen pool.
 
Ja, jag är gnällig.
 
Ska sova nu och hoppas få drömma nåt bra.
Typ om Johnny Depp. Min favorit 😍
 
 
 
"save me"
 
Till top