goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Eeeh va 😨

Allmänt Permalink0
Alltså...näää 🙈
Hahahaha 😂
 
Tur man kan skratta åt sig själv...
Fast egentligen borde jag gå och slänga mig över kanten från ett berg 😳
 
Igår var roligt, och vi var himla duktiga och gick hem när vi skulle.
Kom till och med ihåg att ta våra jackor med oss när vi gick, det ni 👌
Var inte så mycket folk där, så vi ska aldrig gå ut på fredagar mer har vi bestämt 😋
 
Idag skulle jag visst pyssla hälowin-saker ja.
Men är lite för bakis just nu...behöver gå till Ica och handla allting som finns i chokladväg så jag kan slänga alltihop i en stor skål, vispa ihop det, slänga i lite mjöl och mjölk och ett ägg och sen in i ugnen.
Sen ska jag sitta och slabba i mig det under dagen.
Gud så gott 😍
Och så måste jag gå till Intersport för att jag av nån dum jäkla anledning lovade William igår kväll att han skulle få nya träningskläder idag.
Vilket han absolut inte behöver men vill ha, för tydligen ska allting vara Adidas nu...
Tur för mig att Intersport har 20% på allt Adidas till imorgon 😳
 
Som sagt, det där stupet... 🗻
ELLER så får jag sluta dricka vin 😃 eh...not 🤣
 
Nu ska jag trycka i mig två rostemackor och sen får man väl vandra iväg.
Ska dock sminka mig först också, inte halloween än ju 😬
 
Hej 🙋
Till top