goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

What are we doing...

Allmänt Permalink0
Varit ensam hemma större delen av dagen.
Kopplade in min högtalare i köket igen och satte på Pinks nya och städade hela huset.
Pratade en stund med Sandra också 😊
 
Var på bio med alla mina älsklingar idag 😃 tur att syrran skaffat barn för ett helt kompani när jag själv inte lyckades med den biten.
Så kan jag låna dem. Vilket jag gjort alltid, i 14 år, och kommer fortsätta med till de blir stora och får egna barn som då får agera mina extra-barnbarn ihop med mitt/mina egna ❤
Ibland längtar jag efter att bli gammal...normalt va 👵
 
 
Var ute och gick en runda i stan innan, så skönt höstväder. Kallt och fuktig luft, får mig att längta ut från stan. Ut till skogar...till stranden...till, ja var som helst egentligen.
Är inte så svår 😏
 
Nu sitter jag i soffan med te,massor av tända ljus, känner en rejäl förkyldning vara pågång och tittar på Gossip Girl (ja jag vet, men det är en av mina favoritserier från förr och jag kollar om den lite då och då. Typ som med Twilight 😋 när humöret faller på och jag äääälskar mina löjliga tjejserier och filmer 😍 it's me ❤)
 
 
Jaja, ha en bra kväll och godnatt sen 🐘
 
 

"What do we conceal?
What do we reveal?
Make that decision every day
What is wrong with me
It's what's wrong with you
There's just so much I wanna say

I like to make-believe with you
That we always speak the truth ...ish
I like how we pretend the same
Play this silly little game

I've got some things to say
'Cause there's a lot that you don't know
It's written on my face
It's gonna be hard to swallow
I got some things to say
'Cause there's a lot that you don't know
It's written on my face

I let the walls come down
I let the monster out
And it's coming after me
Do you feel exposed
Where it hurts the most?
Can you wear it on your sleeve?"

*Pink - Secrets*
Till top