goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Where did you go

Allmänt Permalink0
Just nu skulle jag egentligen varit i Lund med Sandra och andra galna tjejer, men nä. 
Det blev inte så för min del och jag har varit så arg hela dagen över det så det är nästan löjligt...istället somnade jag på soffan halv 10 och vaknade för en stund sen.
Skittråkigt.
Även om jag antagligen behöver sova mer än jag behöver festa...
 
Får ta igen det nästa helg och helgen efter, för såhär blir det då inte fler gånger 😤
Eller jooo det skulle kunna hända men då ska det finnas en väldigt bra anledning (tänker syndiga tankar om en viss nordbo 😥😍)
 
Ska äta upp mitt choklad och dricka upp mitt glas vin som stått här på soffbordet sen halv 9 och sen lägga mig ner och somna om.
Ha en bra natt ❤
 
"I've got feelings for you babe
Do you still feel the same
From the first time I laid my eyes on you
I felt joy of living 
I saw heaven in your eyes
Wish you were here
Don't you know the stove is getting colder
And I miss you like hell 
And I'm feeling blue 
I miss your laugh 
I miss your smile 
I miss everything about you
Every second' s like a minute
Every minute's like a day
When you're far away"
 
Haft den låten på huvudet i flera dagar...
❤ 90-talet 👌
Till top