goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

You are Tarzan, I am...not Jane

Allmänt Permalink0
Ännu en dag i mitt liv som passerar utan att jag blev mångmiljonär.
Tycker det är så himla trist.
Jag vet ju att jag hade passat så väldigt bra med att vara mångmiljonär och jag lovar att jag hade varit snäll och skänkt pengar till olika organisationer och så. Till och med till katthem kunde jag skänkt lite fast jag inte gillar katter 😁
 
Skämt å sido... Hade jag blivit mångmiljonär så hade det mesta av pengarna gått till annat och andra än mig själv.
Förstår inte vad man ska sitta på så mycket pengar själv för när det finns så många bara inom ens närmsta krets som kunde fått hela livet förändrat med bara nån hundratusen.
William brukar fråga "Vad hade du gjort om du vunnit x miljoner?"
Och jag kan gå på hur länge som helst om allt jag velat göra då.
Första gången han frågade så han efter en stunds babblande från mig;
"Okej mamma, men hade du inte köpt nåt till dig själv då?"
 
Och det hade man klart.
Typ ett hus 🏡
Och hade det ramlat i massor av miljoner på kontot hux flux så hade jag defenitivt tagit ut mina resterande 5 veckors semester, tagit William ledig och först åkt till nåt soligt ställe och legat på en strand i 2 veckor och sen åkt till Afrika och jobbat i en av deras hjälporganisationer med lejon.
(Lite ironiskt att jag inte gillar katter men lejon är mitt favoritdjur 😏
Förutom drakar då, såklart 🐲😁)
 
Det är en dröm... ja inte bara att bli tokrik, men att få åka dit och jobba med lejon.
Även andra vilda djur, i princip vilka som helst, var som helst på jorden.
Förutom i grottor.
Aldrig i mitt liv! Fy! Usch blir gråtfärdig bara jag tänker på grottor. Eller mörka hålor och för trånga utrymmen där jag inte vet vad som väntar.
 
Kan icke för mitt liv begripa hur jag tog mig in och upp i gravkammaren i Cheops-pyramiden...något av det värsta jag gjort nånsin. Vilken totalt skräck...får ont i magen 😭
Kan inte se på film eller knappt ens höra nån berätta om grottor, tunnlar, gruvshakt etc.
Ångesten kryper över mig.
Jag skulle så gärna vilja besöka Tykarpsgrottan vid jul för det verkar så mysigt, men NEJ. Nej nej nej.
 
Snälla gud, om det finns drakar, gör så att de inte lever i grottor och att man måste klättra in där för att få se dem 😵
 
Nej, i brist på annat så ska jag sova nu.
Och antagligen drömma om att jag gått vilse i en grotta.
Gonatt ☺
 
 
Ser du stjärnan i det blå
allt du önskar kan du få
...okej, men när då?
Till top