goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Du vet väl om att du är värdefull...

Allmänt Permalink0
Hej 🙋
Bara varit hemma idag, förutom en sväng till Ica efter att butikerna stängt eftersom jag inte har nån lust att gå bland folk.
Bara tanken på att råka stöta på nån och behöva stå och vara social får mig att vilja gräva ner mig i skogen.
 
Vaknade halv 8 imorse. Gjorde te och satte mig vid mitt skrivbord och målade.
William ska ha kalas på måndag och vi blir rätt många, så har jag såna där ikea-tallrikar som kostar typ 5:- styck, helt vita och tradiga. Så fick för mig igår när jag var på Slöjd-Detaljer på Triangeln att jag skulle måla på dem för att göra dem lite mer intressanta.
Så det gjorde jag imorse. 
 
12 tallrikar nöjde jag mig med att måla (har 30 stycken) och det tog ungefär 4 timmar, sedan 4 timmars lufttorkning och sen 90 minuters härdande i ugn.
Såhär blev det;
 
 
 
 
Blev nöjd och det var riktigt roligt att göra.
Ska köpa fler porslinspennor, jättebra och lätta att jobba med.
Var lite orolig att den svarta skulle ta slut i och med alla träden, men den höll så jag är himla glad 👌
 
Gissa tre gånger inspirationen till motivet 😋 haha
 
Jaha, så helg alltså. 
Önskar jag kunde säga "Ooh så skönt med en hemma-helg. Precis vad jag behövde"
Meeen det kan jag inte...för det är faktiskt inte särskilt skönt alls...även om jag kanske visst behöver det.
Äsch, nu svamlar jag 🤔
 
Ska gå och lägga mig nu.
Ha en bra kväll/natt.
Sovgott ❤
 
The only thing I want you to truly know,
is that if I could choose,
I'd choose me
because that would mean choosing you
Till top