goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

đŸ‘»

AllmÀnt Permalink0
Kan inte somna.
 
Har sysslat inför kalaset imorgon hela kvÀllen och fram till kl 2 inatt. GÄr in och lÀgger mig pÄ soffan och spelar lite pÄ mobilen och ungefÀr 30 minuter senare hörs vÀrldens kras frÄn köket. 
Alla sover, utom jag.
GÄr ut i köket och fattar först inte vad det var som gÄtt sönder för det syntes inte ett spÄr av nÄt krossat glas eller porslin.
Och sen ser jag i vasken, hur en kniv har ramlat ner frÄn diskstÀllet, dragit med sig mitt favoritglas som stod uppe pÄ vasken, ner i en skÄl i diskhon och glaset Àr delat i tre delar och kniven ligger ovanpÄ.
 
Jag diskade kl 1. AlltsÄ 1 1/2 timme innan. 
Varför ramlar kniven ner utan att nÄn rört den om den kunnat ligga dÀr i sÄ lÄng tid?!
Usch...
Sist nÄnting gick sönder sÄdÀr oförklarligt mitt i natten sÄ fick jag besked pÄ morgonen att en slÀkting gÄtt bort...
 
Gillar inte det övernaturliga ibland, för jag tror för mycket pĂ„ det 😹
 
Ska försöka somna nu, sĂ„ jag vaknar av larmet om 4 timmar 😮
 
Gonatt 🌙
 
Till top