goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Hej 🙋

Allmänt Permalink0
Jag ska tatuera mig 😄 wihooo
En av sidorna jag följer la upp ett erbjudande som jag knep. Gjorde det på impuls vilket jag aldrig aldrig gör annars. Jag ältar och tänker på motiv och storlek och var den ska sitta tills jag blir uttråkad och skiter i det istället.
Men har sagt till mig själv att prova att vara lite mer impulsiv över lag.
Vad är det värsta som kan hända liksom 🤔
 
Eeeh jag kan förvisso tänka mig RÄTT många grejer som kan vara just "det värsta som kan hända" om jag ska vara impulsiv.
Shit maj gadd 😱🙈
 
 
Typ så ja ☝️
 
Nä nu ska jag ner i tvättstugan sista rundan och sen ska jag bädda ner mig i soffan och titta på...ehm...ja...kan jag inte säga för det är för skämmigt 🙈
 
Gonatt ❤
 
 
Can you feel it?
Till top