goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Hon viskade fram "Säg att du tycker om mig..."

Allmänt Permalink0
Kväll.
Lång dag idag men lugn. Fått städat undan och fixat till lite, köpt present till Midori för en hel förmögenhet 🙈 jaaaja jag njuter av att skämma bort alla "mina" barn. Att ge dem något de vill ha och se hur glada de blir, ja inte mycket som slår den känslan.
Överhuvudtaget tycker jag om att ge saker till folk.
Ibland bara för att och inte av nån speciell anledning.
Jag får ju lov att skryta lite om att jag faktiskt är ganska bra på presenter till folk. Jag lägger saker på minnet och det kan handla om månader av planering, men oooh så roligt 😍
Till och med folk som jag inte borde ge nåt till för att jag knappt känner dem eller umgås med, kan jag ha massor av förslag till present i mitt huvud.
Och tips på saker åt andra som ska ge nåt åt folk sinar ju sällan det heller 🤗🎁
 
Har snart sett klart 2a säsongen av Vikings, fick skynda på för Sandras Tobbe vill låna mina boxar, helst nu eller möjligen igår, sååå himla jobbigt att behöva titta på Vikings en HEL dag! Ååh 😫😁
 
Hmm...kl är visst bara 21 🙄 kanske ska dra med William till Hemmakväll och köpa lite godis och kanske nån film eftersom den dumme ungen inte vill titta på Vikings. Vet inte vad det är för fel på honom faktiskt, funderar på om han egentligen är en bortbyting 🤔
 
Aja, ha en bra kväll folk ❤
 
 
My hidden heart beats for you
Till top