goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I'm saying your name...

Allmänt Permalink0
Nu är det höst 🍁🍃☔❤
Bästa tiden på året och jag kunde varit ute dygnet runt.
Vilket inte är alldeles hälsosamt förstås för man kan bli sjuk och så, men ibland är det bara värt att ligga halvdöende ett par dagar för den där lilla extra känslan av lycka.
Även om det just i mitt fall bara är just en känsla och inget jag kan ta med hela vägen hem.
Men det får vara så.
Jag är van vid att hänga i trådar.
 
Sitter på tåget påväg till jobb, har mina stövlar och min svarta ääälskade häx-kappa på mig.
Om ett par veckor kommer det börja lukta höst också ❤
 
Nu ska jag ringa och väcka William, sen gå av tåget och gå den lilla promenaden från stationen till jobb med musik i öronen och tänka vidare på min novell i huvudet 😏
 
 
 
"Ghost in the wind calling you to take me home, ghost in the wind crying 'where do I belong? Can anyone hear me now' "
Till top