goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Light the way for me...

Allmänt Permalink0
Jag behöver en trädgård.
Ja alltså det går bra om det står ett hus där också så man kan bo nånstans, men trädgården är det jag verkligen vill ha 🍃
Jag behöver en trädgård så att jag kan hänga ljuslyktor i träden och ha fest.
Sommarfest, höstfest...ååh 😍
Eller bara sitta där ute i det upplysta mörkret och se på allt det fina och bara få vara jag...
Satt och tittade på en miljon bilder på google och blev helt sjuk av längtan. Igen.
Kolla bara 👇
 
 
Titta så fint, och mysigt. Precis så vill jag hade det. Allt ihop på en och samma gång helst 🤗
 
 
Och julen sen då 🙈 gud...
 
#turmankandrömma
 
Nä...tillbaks till kontorsjobbet dååå...trött som fan...
 
Hej 👋
 
"Never be quiet about things you feel. If you are happy, laugh. If you are sad, cry. If you're in love, love with all your heart. If you hate, by a sword and cut their head off"
 
😘
 
Till top