goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Men åh...

Allmänt Permalink0
Sandra och jag gick till Istanbul och tog en öl. Sen gick vi till Lyktan och tog en till.
Alltså... FY! Att vara där nykter en lördagskväll 😨 hahahaha!
Örk vad äckliga folk det finns!
Vi satt vi d ett bord själv och pratade, helt plötsligt stod nån liten halvtomte och lutade sig fram över vårt bord 
"Heeej heeej!"
Vi "Ööh hej." tittade på varandra och fortsatte prata.
"Kan eh jag få fråga eh nåt? Bla bla bla" vi lyssnade inte. 
"Urschäääckta mig kan man gå och dansa nånstans här?"
"Nej det kan man inte" sa jag och fortsatte prata med Sandra
 
Den jävla idioten fortsatte och försöka få kontakt med oss om och om igen. Sen sa Sandra;
Vi är inte intresserade av att prata med dig. Vi är här ihop och vi vill inte prata med dig. Okej!?"
HAHAHAHAHAHA!!!
Sjukt roligt 😂
Sen satt han där med sin mustasch och glodde på oss tills vi gick. Hahaha 😂
Vad är där för fel på folk? Vem gör så?! 
Dessutom luktade han kräk...jättemycket 😱
 
I övrigt var där inte en enda rolig människa. Inte en enda!
Är det en slump eller är folk bara roliga när vi är onyktra?
För vi är ju själv alltid roliga, med eller utan alkohol, så det kan ju absolut inte bero på oss 🤔
 
Nä...inte någon kul alls. Och hem gick vi halv 2.
Då började det förvisso ramla in lite mer folk men då var vi redo att gå så det gjorde vi.
 
Nu sitter jag hemma i soffan och äter köttbullar och tänker för mycket och borde gå och lägga mig.
Så ska nog göra det innan jag skriver nåt dumt.
 
Godnatt ♡
 
 
I wish to see...
 
 
Till top