goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Predisposition...

Allmänt Permalink0
Ligger och lyssnar på musik, i hörlurar förståss med tanke på tiden.
Trivs mer med hörlurar oavsett, blir mer privat i mitt huvud då.
Tycker om att åka tex tåg eller buss eller bil, och sitta med musik i öronen och bara titta ut på allting man åker förbi.
Idag såg jag rådjur...inget ovanligt alls, men ler alltid när jag ser dem.
Lite vilt och fritt i allt strukturerat och stramt...
En viss sorts musik hjälper dessutom till att lyfta fram alla ens känslor och det ihop med att bara sitta och titta på allt som flyger förbi...plåster på själen...för mig.
 
Fredag imorgon, sen är jag ledig till onsdag. 
Min pojke fyller 11 år på måndag och har enda sedan hans första år tagit semester på hans födelsedag.
För att ge honom, och mig själv, hela den dagen ❤
 
Sandra kom förbi för en stund sen, gick ner för att lämna Vikings-säsongerna vi sett så de också kan se dem. Skulle va en snabbis, men vi stod där och pratade i en timme 🤣 så typiskt oss...men så är det när någon förstår en utan och innan...då vill man aldrig sluta prata. Eller skratta för den delen ❤ 
 
Usch vad jag är sentimental i dessa dagar...vad är det frågan om egentligen 😳 
Behöver nog sova mer.
Och vara miljonär så jag kan glra det på ett lyxhotell i Dubai.
 
Gonatt 🌙
 
 
"We were born to be together"
Till top