goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sanningen är att sanningen är skev...

Allmänt Permalink0
Kväll. Äntligen...det regnar. Mysigt.
Hade jag orkat hade jag tänt ljus men jag fryser för mycket för att röra mig.
Vart så jäkla trött på jobb idag, känner mig dö märklig.
Men jag kan ju fan inte bli sjuk nu. Jag vägrar!
För blir jag det så är det mitt eget fel och jag orkar inte erkänna för mig själv hur jäkla dum jag är 🙈
Fast...det gör inget ♡
 
Lördagen i Malmö förresten...
ALDRIG I HELA LIVET IGEN!
I alla möjliga år har jag sagt nej, nej, nej till att gå ut i Malmö och så vek jag mig och följde med och insåg en gång för alla att jag absolut inte är en storstadsperson 😂
Hahahaha ni skulle sett mig och Sandra! HAHAHA!
När vi skulle hem var vi säkra på att vi sett livets slut på riktigt 😱
Och när jag väl kom hem och i säng låg jag och frös så jag skakade och hackade tänder i flera timmar 😵
Nej fy...haha!
 
 
 
Haha...jo tack 🙄
 
Huvudet fullt som alltid, men som vanligt blir jag inte klokare av mitt dillande och ältande och babblande fram och tillbaka med mig själv utan blir bara ännu mer hopplöst lagd i huvudet 😐
Men!
Det kommer bli bra. Det tror jag på. Hoppas på.
För vissa saker är bara omöjliga att släppa.
Och Barbie ska på sin jäkla fest och så är det bara. 
Haha 😂🙈 omg...
 
Nä nu ska jag kolla på Vikings och sen sova och snarka jättemycket 🤧
 
Sovgott 💕
 
 
 
Hahaha! Kolla dåren i fönstret 😂
 
"They say: 'Do more of what makes you happy.'
Well, you make me happy."
 
Till top