goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Say it

Allmänt Permalink0
Godmorgon!
Sitter på bussen och fryser med en kaffe i handen. Blev buss idag eftersom jag har ett jäkla skoskav och inte kan gå hela vägen från tågstationen.
Men det gör inte mig nåt, tycker mycket mer om att åka buss än att åka tåg.
Helst hade jag såklart kört, meeeen 😋
 
Ser oftast ut som ett överkört troll när jag vaknar men idag var det nog bara ett påkört troll 😳😅
 
Kallt idag, har halsduk och handskar på. Älskar verkligen hösten. Om ni inte förstått det än alltså 🍁🍃😁
Men allt luktar så gott, speciellt om man åker till skogen och går där.
Och man kan ha stövlar på sig, och handskar och kappa 😍 och det blir mörkt tidigt så man kan tända ljus i hela lägenheten och bara sitta och mysa under en filt.
Såklart hade det varit mysigare att sitta ihop med någon under filten, meeeeen 😏
Dessutom så är allt så vackert, löven som skiftar färg och lyser upp allting och hela naturen är alldeles krispig. Om ni fattar vad jag menar 🤔 och så gillar jag tanken med att det gamla får dö och falla av så att nytt får växa fram i sinom tid.
Ojdå, lite filosofiskt lagd såhär på morgonen 😋 typiskt hösthumör för mig 😉🤣
#nörd
 
På tal om skogen, och på tal om att göra saker ihop med någon, William har ju alltid varit min trogne följeslagare i allt. Men han vill ju ingenting längre! Han vill ju bara va med sina kompisar och inte sin tråkiga mamma 😭
Får väl göra saker ensam då.
Eller skaffa en ny unge att dra med överallt 🤗
Fast, nä just det... 😒
Tur man är en sån som klarar sig själv 😤
 
Glömde mina hörlurar hemma idag. Så det blir en hel dag ensam ihop med min hjärna. Det blir nog intressant 😨 haha. 
Fast hade hellre lyssnat på Creepypodden hela dagen 💀
 
Nej nu ska jag ringa och skicka iväg William till skolan.
Ha en bra dag 💙
 
 
 
Till top