goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Stormborn

Allmänt Permalink0
Idag gjorde jag EN grej av det jag skrev imorse att jag skulle göra för att det skulle bli en bra onsdag.
Jag gjorde äpplepajen.
Inga ljus och inga stövlar och inget städande.
Och inte heller blev det nån långrunda för mig och Sandra. Jäkla väder!
 
Nu har hon precis kört och jag sitter i soffan och retar mig på min dumma ödla som tydligen bestämt sig för att det är en bra idé att riva hela terrariumet kl 23 på kvällen 😒
 
Fönsterna knakar här, riktigt mycket. Är lite orolig för fönsterna i storarummet för de är helt genommurkna och helt ärligt så är det bara en tidsfråga innan det kommer en tillräckligt kraftig storm och hela ramen runt dem splittras.
Behöver verkligen verkligen flytta här ifrån...hela huset rasar väl snart 😳
 
Usch, nä nu ska jag lyssna på Spöktimmen och bädda ner mig och dra täcket upp till näsan. Sen ska jag sova hela natten och drömma om allt jag önskar mig.
Vilket är svindlande mycket 😩
 
Jaja, godnatt då 🌙
 
 
"They say 'you can't miss someone you never had'
but I miss never having you at all"
Till top