goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

When I need you...

Allmänt Permalink0
...I just close my eyes and I'm with you.
 
Har lyssnat på 90-tals musik idag, närmare bestämt dw smörigaste kärlekslåtarna från 90-talet.
I LOVE it. 
Och man minns vartenda ord i varenda låt.
Där satt man i soffan på sitt rum och var tonåring och dödskär och olycklig på samma gång och stortjöt samtidigt som man lyssnade på Celine Dion.
Tja, ungefär samma som nu då 🤔 20 år senare 😂😳
 
Herregud...nästa ämne 🙈
 
Sett färdigt Vikings så långt det går, har inte sista vol.2 på säsong 4...måste köpa den imorgon.
Fast jag vill inte se den egentligen...jag vet ju vad som händer och jag vill inte att det ska hända 😭
Ååh Ragnar 💔😢
 
Fick lön igår. Den är typ slut idag.
Betalade räkningarna...
Så att det blir nudlar att äta hela månaden för jag måste köpa massa ljus till mina tusen lyktor, nya skor till William, färga håret och så ska jag ut massor hela oktober 😁
Bra med prioriteringar va 🙈
 
Nu ska jag lyssna på Sagan om Isfolket och hoppas att jag somnar innan jag glider iväg i mina egna tankar och därmed inte somnar fören halv 3 inatt 😒
Fast nä det ska jag tydligen inte för nu tog batteriet slut i mina hörlurar och jag orkar inte resa mig för att hämta laddaren.
Varför lär jag mig aldrig att ta med laddaren INNAN jag lägger mig ner 😲
Behöver nån som tar hand om mig och påminner mig om sånt här. Eller som ser till att jag inte behöver distrahera mig själv alls för att kunna somna.
 
Jaja 👻
 
Sovgott ♡
 
 
 
 
...och sen lite till bara för att.
Till top