goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

You know nothing Jon Snow...

Allmänt Permalink0
Jon Snow är den finaste killen i hela Game of Thrones och jag har varit sådär småkär från och till i honom i typ 2 år.
Han är den som är dösnygg och mystisk, hövisk och snäll men som aldrig kommer till skott för han bara pratar hela tiden och tänker för mycket på allt som kan gå fel.
Han tar hela världens problem på sina axlar och ska vara vän med alla och vill absolut inte svika eller skada eller döda någon. Vilket han såklart måste tillslut ändå för att det är ju Game of Thrones.
Man har oändligt tålamod med honom för att ja, han är ändå Jon Snow 😍
Fram och tillbaks, åren går, samma visa hit och dit, bla bla bla.
Ojdå, han är visst inte "bara" King of the North utan faktiskt en RIKTIG prins 😲 slutar tänka och bara gör precis vad han själv vill och blir ihop med mamma drake! Vilket jag ju vetat från dag ett...love at first sight...
Och ding ding, äntligen kom han till skott.
Tog bara 7 säsonger.
Så jag har lite hopp kvar om livet jag med 🙄🙈
En fan-teori går förvisso ut på att han måste döda sin drakdrottning för att kunna bli kung, så att man kanske inte ska hoppas på för mycket ändå 🤔😨
 
 
Heeej heeej 👋😍
 
Ååh...jag är fan inte klok i huvudet 😩
Nån som har numret till psyket? Behöver semester...eller så kan jag bara lägga mig och sova och låtsas att det här samtalet absolut aldrig ägt rum i mitt huvud utan bara nåt jag kopierat på nätet 😋
 
Gonatt!
Till top