goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Baby, it's cold outside

Allmänt Permalink0
Gud vad tråkigt det är att vara ledig.
Är så uttråkad så att jag fan stod och torkade disken när jag diskat...alla bestick...ett och ett.
Fy!
Det är skönt att va ledig några dagar sådär och såklart nu med jul och så, men sen en vecka till efter nyår?!
Utan att ha nåt att göra?
Näe, nästa år, eller ja detta året är jag hellre ledig några dagar innan jul än i mellandagarna.
Så kan man ju julstressa i lugn och ro 😁
 
Alltså förstå mig rätt nu, två veckor utomlands eller två veckor med roligheter eller två veckor med bara trivsel är en helt annan sak.
DET kan man va ledig för 👌
 
Haha...skrev precis och erbjöd mig att jobba resten av veckan om det behövdes.
Skadad 🙈 men det behövdes bara om det blir snö...får väl hoppas på snö så 😅
 
Jaha, från det ena till det andra.
Har successivt minskat mitt användande av FB. 
Så jäkla trött på det.
Det finns vissa saker som är roligt såklart, och så har man ju bokstavligt talat tusentals bilder där, men tiden man spenderar med att bara scrolla bland massa skit är ju inte klok.
 
Äsch, pallar inte skriva mer nu.
Ska bygga resten av rv-bänken istället 😊
 
Trevlig kväll!
 
 
You're one in a million 
You're once in a lifetime
 
Till top