goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Remind me

Allmänt Permalink0
Jag är utan tvekan en av de lyckligaste människorna på jorden just idag.
Vet ni varför?
 
För att jag SKA GÅ OCH SE EMINEM!!! 😱
 
Jag kan inte smälta det! Jag VILL inte smälta det!
Jag vill leva och bo och dö i den här bubblan!
3 minuter tog det för mig att få biljetter. Mycket bra platser 😍
Hade jag beställt ihop med ett överengagerat överdrivet fan som jag själv så hade det blivit Golden Circle, LÄTT!
Men kanske ändå bra med sittplats ifall man svimmar av lycka 😂
Det är alltså fullt möjligt 🙈
 
 
Åååh jag är bara sådär GLAD!
Inte ens värsta bråket halva dagen kunde förstöra mitt humör 🤗
 
Wohooo!
 
Det 35e året ser ut att bli jäkligt roligt, de första 6 månaderna framåt från idag iallafall. 
Stockholm 2 nätter, Spanien eller Grekland, Oslo, Eminem, 35årsfest, jaaa det räcker inte ens 😋
 
Nu ska jag sitta och se töntigt lycklig ut resten av kvällen.
Hej svej 🙋
 
 
"all day, all night 
you ask, I'll stay the night
with you"
Till top