goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Because of me

Allmänt Permalink0
Ikväll hade jag och Carro dejt på Tusen&2.
Supergott som vanligt och proppmätt blev man, som vanligt.
Efteråt gick vi till Lyktan och satt där en timme.
Mysig kväll med massor av skratt, goda råd, lite tårar och en hel del planer för vårt 2018 ❤
 
Nu sitter jag i soffan (och har gjort i snart 3 timmar) och tittar på Greys.
Sista avsnittet på säsong 8... Åååh buhu 😭💔 
Jävla serie...!
Alla bara dör!
De sista tre säsongerna har jag inte sett så i dom vet jag inte vilka som dör...men säkert minst 3 😢
 
Aja, tror jag ska gå och lägga mig, hitta på en historia och somna 💕
 
Sovgott 
 
 
Why can't you hold me in the street
Why can't I kiss you on the dance floor
Why can't I say that I'm in love
I wanna shout it from the rooftops
I wish that it could be like that
Why can't we be like that
 
-Little Mix-
 
Till top