goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Kaos

Allmänt Permalink0
Längesen.
Ja, jag har inte haft lust helt enkelt.
Är så förbannat trött på folk att risken att jag skriver allt för dumma saker är ganska stor.
Är knappt aktiv nånstans, av just den anledningen.
 
Det verkar gå nån slags kollektiv smitta som gör att människor beter sig som själviska snorungar och sen får andra fixa deras skit.
Det värsta jag vet är när du säger att du ska göra en sak, vad som helst, och sen antingen skiter i det eller kommer med en halvkass ursäkt och undrar om vi kan ta det en annan dag.
Eller inte alls.
Avboka, omboka, dubbelboka.
Herregud...
 
Eller den; "Jag kommer alltid stå bakom dig, säg till om jag ska hjälpa dig, bara säg till, när du är redo så säg till, jag fixar det"
Sen gör man det, och...ja, vad?
April april!
 
Fuck You, helt ärligt talat.
 
Med åldern och erfarenhet så har man har lärt sig att inte lita på folk och att visst, du kan be om hjälp men räkna kallt med att du blir dumpad i diket ihop med överkörda kaniner och krossade glasflaskor istället. 
 
Sitter på balkongen nu och är arg.
Skulle egentligen tatuera mig idag men gissa vad, de behövde omboka tiden.
Sur-fucking-price 👌
I lägenheten sover man och hoppas på att jag ska ha varit och handlat socker när man vaknar.
 
Och i hamnen står brandmän från Polen och ska hjälpa till att släcka bränder i Sverige.
Andra som ska städa upp efter folk som förstör...
 
Fy fan så bitter jag är idag! 
Och nu ska jag måla lister på Williams rum. Målade taket igår, är helt prickig, och färgen går inte bort.
Pärfekto 😐
 
 
"I'm no Cinderella, I'm a warrior
You may hurt me but you will never break me
I will always rise, always"
Till top