goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Beautifuly Broken...

Allmänt Permalink1

Tillbaks vid datorn ja :)
Lugn fredagkväll, för en gångs skull... Ganska skönt, men jag tänker alldeles förmycket när jag är själv. Alldeles alldeles förmycket! det är helt galet... Jag tänker på allt möjlig och vrider och vänder på scenarion, vissa inträffade och vissa helt påhittade. De påhittade äär oftast rätt roliga just eftersom de är just det, påhittade :)

Imorgon ska jag och Rebecka in till Malmö och fira Malins födelsedag. Det ska bli kul!
Tror förståss att det blir singstar och med tanke på att jag inte kan dricka någon alkohol så kommer jag nog vara den ende som är komplett döv efter kvällens slut :S
Jag ska iallafall inte följa med ut sen, om det nu är tänkt så alltså. Det är alldeles för jobbigt att gå ut i Malmö.
Man går ju inte dit förrns vid 1 och sedan går sista bussen hem 03.15. Då hinner man knappt va där två timmar. Väntar man till de stänger klockan 5 så går inte första bussen hem förrns 06.15. Dryyygt!

Sitter här och pillar i mitt hår och lyssnar på alldeles för deppig musik för min smak...

Hahaha...! Jag ringde till 3 tidigare för att få hjälp med mitt struliga bredband.
Operatören - Vilken Adobe har du?
Jag -  Ehm....?
O - Står det Adobe Flash 7?
Jag - Vardå någonstans?
O - Om du tittar där och där, vad står det då?
Jag - Adobe photoshop? Jag har Vista...
O - Men... Du måste ha en Flash player för att internetet ska fungera. Så var...
Jag - Jaaahaaa! Flash player! Jaja, det står Adobe Aktive X Flash Player 9
O - Okej, bra. Bla bla bla...

10 minuter senare i telefon med pappa

Jag - Jag hittar inte papperskorgen på datorn! Den finns ingenstans
Pappa - Gå in på "utforskaren"
Jag - Utforskaren? Det står ingenstans... Hm...
Pappa - Jo det gör det, längst ner i vänstra hörnet
Jag - Ja där står det!
Pappa - Stäng ner "dokument" och sen kommer papperskorgen upp
Jag - (sitter som en idiot och tänker; vaddå stäng dokument? Då försvinner de ju!) Aaaaha! Där är den ju!

Hur kan alla andra veta percis var på min dator grejer ligger medan jag inte har en susning om det? Hahahaha!!!
Helt IQ-befriad...
NÄSTAN! Bortser man från datorer så är jag skrämmande smart! :P

Nu ska jag lägga mig!

Adios!

- Clearly you´ve never been to Singapore -
- J. Sparrow -
#1 - - Rebecka:

Hahaha... såg precis att jag missat detta inlägget... Ja du är ju helt IQ befriad... hahahaha! :P

Till top