goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Haha! Just det!

Allmänt Permalink2
Glömde ju en sak!
Haha... Igår kväll var väldigt rolig :)
William skulle sova. Jag kände mig lite mysig så han fick ligga i soffan med mig mot att han låg och blundade. Vilket givetvis inte fungerade alls...
"Mamma? Vett i Onny Depp sa innan?" "Nej vad sa han?" "Han sa Kwacken komme äte upp honom sen! Åååh nä! Måste jädda Onny Depp mamma!" "Ja oj, det får vi göra. Men det kan vi göra imorgon" "Okej mamma"
Han la sig ner i två sekunder.
"Mamma? Vett i Onny depp sa sen?" "Nej, vaddå?" "Bajbossa komme ta hans båååt!" "Ojdå" "Mm, och vett i han sa mer? Innan?" "Nej William vad sa han?" "Kajalerna kommer äte upp mig också!!! Jag jättewädd hela tiden!" "Ja det förstår jag" "Jag så wädd föw Bejvi Wones! Han äter upp Onny Depp också!" "Ja han är dum den" "Men mamma? Vett i Blando Bloom sa innan?" "Hmm... Nej vaddå?" "Itte jag heller. Ingen aning. Jag glömt! Hahaha! Kuuul va mamma?!"
Så satt han där och frustade av skratt... "Mamma?" "Ja?" "Jag helt klucko hela vägen!"

Ja, William du är helt klucko hela vägen... Och tack för det! Vad skulle vi ens ta oss till utan en så störd unge som du?
Älskar dig din lille skit!

(Medger stolt att min son nu är ett tvättäkta Pirates-fan!)

För Er som inte är såna inbitna fans som min son och jag kommer en liten ordlista här:

Onny depp - Johnny Depp (döh)
Blando Bloom - Orlando Bloom (döh)
Bajbossa - Barbosa (döh)
Bejvi Wones - Davy Jones (döh)
Kwacken - Kraken, Davy Jones havsmonster (döh)
Kajalerna - Kannibalerna (döh)

#1 - - Sanne:

Åh så härligt att läsa! Helt underbart och roligt! :-) Log från öra till öra! Vilken unge :-D Tack för att du delar med dej så vi kan le och skratta! Kramar

#2 - - Mandy & lille Vincent:

Haha jag är så imponerad av honom..:P

Till top