goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sörjer och gråter... Fast på riktigt...

Allmänt Permalink2
Gick in på en blogg som jag följt lite då och då. Då och då har det blivit eftersom jag inte riktigt vågat gå in där... Bloggen handlar om en kvinna och hennes kamp mot cancer. Den är så gripande och fruktansvärd att läsa, samtidigt som den är inspirerande och visar hur stark man faktiskt kan vara även om döden står brevid en varje sekund...
Men ikväll blev jag alldeles stum... För nu är hon borta... Och jag gråter för jag kan inte förstå hur orättvist livet är ibland. Jag tänker på hennes döttrar som har förlorat sin mamma... Jag tänker på hennes mamma som förlorat sin dotter...
Och jag tänker på hur rädd jag är för den förbannade sjukdomen som bara hoppar på vem som helst... Som kan sitta och smyga inut i en i flera år utan att man har en aning om det...

Måtte ingen... Åh jag kan knappt skriva det för det känns så själviskt! Men måtte ingen av mina älskade drabbas av något sådant! Låt oss leva friska och länge...!


Sabina, du är fri...
#1 - - Linda:

Har mist två älskade i cancer, det är en fruktansvärd sjukdom. Men jag tänker precis som du . låt oss vara friska..

#2 - - Mandy:

Usch ja, jag klarar inte av att läsa sådant.

Livet kan verkligen vara orättvist.

Imorgon ska min mamma opereras för sin bröstcancer, som vi fick reda på för endast 1 månad sedan.

Livet kan vända så fort...

Till top