goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I´ll be there when the fall comes

Allmänt Permalink2

Onsdag och idag är det lyckans dag på fler än ett sätt, för idag börjar Grey´s Anatomy!!! Och inte nog med det, det är DUBBELAVSNITT!!! Woho!
          

En annan lyckoaspekt denna soliga höstdag är att vi inte börjar förrns halv 1. Meganesi!
Fick min praktik förresten, för er som bryr er kan jag meddela att jag hamnade på Ortopeden. Så ska ni få era brutna ben opererade så planera in det efter vecka 46 så kan jag göra det. Haha ;)

Natten har varit minst sagt intressant. Den började med att jag kollade på Hip Hip Hora eftersom den är så jäkla bra. Kalla mig fjortis, men oh vad jag gillar den. "Alltså, är hora det enda du kan säga? Skaffa ett lexikon för fan"
HAHAHAHA!!!
Behöver ha Fucking Åmål också, det är en annan favorit. Det roliga med att se på dessa tonårsfilmer är att man känner igen sig så mycket. Ja, inte för att jag försökte knarka alvedon, hoppade ut från ett fönster och försökte ta livet av mig eller liftade till Stockholm med min lesbiska flickvän. Men allt det där andra ;)

         

Natten fortsatte med att någon bråkade här utanför så att jag inte kunde sova. Inte av oväsendet utan för att jag är så satans nyfiken och var tvungen att lyssna på vad som sas. Och det var intressant mina vänner...
Jaja, somnade tillsist, mot min vilja, och sov gott till klockan var 8 ungefär. Då fick jag nämligen Sandra-sms. Som jag kom på nu att jag glömt svara på... Ooops! Jag är kass! Återkomsten till teknikens värld har varit extremt seg detta år efter semestern. Ujuj.

Inbjudningarna till årets Halloweenfest har sent om sidor blivit skickade, och vad har hänt om inte massa rabbalder om det? Jaja, I don´t giva a flying F***! Däremot har planerandet inte tagits tag i riktigt än. Det är ju lite jobbigt när man har så hemskt bra fantasi som jag har (jag skryter hur mycket jag vill. Shut up) och vill göra allt på en enda gång. Men här kan liksom inte se ut som ett spökhus i över en månad. Fast William hade väl gillat det antar jag? Den knasbollen :)



Igår var jag helt förvånansvärt snäll! Inte här på bloggen då, utan på "riktigt". Jag köpte nämligen mat till min lilla bejbi bejbi och hans ohängde far. Egentligen skulle jag laga, men fick sån jävla huvudvärk och pallade helt enklet inte. Men det hördes inga klagomål iallafall :)
Och vet vad det konstiga var? Jag gjorde det bara för att vara snäll. Utan baktanke eller nånting! Hu... Vad hemskt!
Nej, jag bara skojar. Om att det är hemskt alltså. Jag kan faktiskt vara väldigt snäll. Mot dem som förtjänar det.

Jaha, och nu ska jag göra något mer intressant än att sitta vid datorn. Men jag tänker inte berätta vad! Fast Sandra vet :D
Hihi! Ska förresten svara på ditt sms nu också, så du nte lackar ur stumpan!

Ha det bra alla! Puss puss!

-Dream on-
-Aerosmith-

#1 - - Danne:

Men vänta nu, så jag förtjänade det 2-3 dagar efter att du skällt på mig fast du hade fel? :) eller var dte kanske för att du ville ge William och jag råkade vara bihang? :)

#2 - - Alexandra:

Du hade minst lika fel som jag. Och ja, du var bihang såklart ;)

Till top