goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Just going crazy

Allmänt Permalink3
Gud i himlen vad jag älskar att komma hem till en messed up lägenhet. Finns det något mer underbart? WTF!? Lönt...
efter att ha haft en jätte trevlig kväll med Louise så är jag nu måttligt road. Får man lov att vara det? Nej nej, klart inte men nu är jag det iallafall. Och en sak är bara så jävla dumt att jag hade kunnat klippa det mitt itu!
Aaargh!!!
Och en sak säger jag bara och det är den att om jag vaknar inatt så gud nåde den jäveln som är skyldig till det! Såvida personen i fråga inte har något trevligt att komma med. Annars? D-Ö-D!  Hoppas att sömnen infinner sig snart så man kan slippa vara sur. Fast, egentligen är det bara mig själv jag är sur på, La Stupida...

                                       
Hur som helst, jag och Louise har varit på bio i Höllviken och sett på "Date Night" och den var riktigt rolig! Hahaha! Skrattade så jag höll på att dö imellanåt. Carell och Fey ihop var verkligen en succé! Den borde alla se :D
OCH Ironman, Robin Hood och A-Team har snaaart premiär!!! WIHO!
Jag vill verkligen verkligen VERKLIGEN se på Ironman på onsdag!!! Me löv och Downey Jr. är bara så jävla sexig! M-m-m!

OCH oh my god om Crowe inte passar som Robin Hood!? HEEET!!! Ingen slår såklart Costner i den rollen, men om de nu tvunget skulle göra en ny tappning så oh oh oh vad bra med Russel Crowe! Och jag tror, att denna versionen kommer vara riktigt rå! I LIKE!

OCH sedan A-Team? För det första, HUR många gånger har man inte tittat på det som liten? Haha! Och sedan för det andra, Bradley Cooper? Aaah!!! Jag vet inte ens vad jag ska säga... Fortsätter bara att dregla istället.




Åååh just det... Jag har fanemig fått urinvägsinfektion! Tror jag... Helvetes mögel! Jag som ändå är sååå noga med att alltid... Uhm... Never mind folks. Ibland är det svårt att tänka långt medan man skriver. Jag menade att jag aldrig sitter kallt, och det är bara det jag är noga med. Jupp, inget annat.
Suck, gud vad löjligt...
Haha, den meningen jag raderade här nu var verkligen både barn- och föräldraförbjuden. Och även förbjuden för vissa äckliga jävla dumhuvuden också men det var väl givet? Hatar min censurerade blogg... Dock är den inte censurerad mot svärord. Haha ;)

Nej, nu avslutar jag detta och bara för att jag är så snäll så får ni lite eyecaaandy! Sussa sött! Puss!



Eeeeh yuuum!!!



-Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?-

-Tony Stark-
#1 - - Danne.P:

Jag är helt jävla säker på att Russel Crowe kommer göra Robin Hood rollen 10 ggr bättre än Costner. Förmodligen för att filmen i sig kommer vara mycket bättre också. Och då gillar jag ändå gamla härliga Prince Of Thieves. Men, urinvägsinfektion. HAHAHAHAHA. Moget va? :)

#2 - - Emma A:

Tranbärskapslar, tranbärskapslar, tranbärskapslar. Världsbäst när man har...eeehm...suttit kallt ;)

#3 - - Alexandra:

Haha Emma, du fattade vad jag menade! I like ;)



Danne ja såklart, den kommer vara både bättre, råare och definitivt coooolare!!!

Till top