goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Nu ska du få mer uppmärksamhet här än du borde ;)

Allmänt Permalink13
Men HAHA!

Tänk att vissa människor inte har bättre saker för sig att göra än att sitta här och läsa vad jag skriver och störa skiten ur sig på det. Och att sedan dessutom kommentera ANONYMT? Det finns inget fegare än att kräka av sig grejer och vara anonym. För alltså vågar man inte stå för vad man säger. Eller så är man kanske rädd för något? Typ att folk ska veta vilken idiot man är?

Hur tänker man liksom?

"Hö hö, nu ska jag kommentera här och så ska jag säga något dö häftigt och så ska jag vara anonym så att folk inte vet vem jag är och vilken analfabetisk nolla jag är! Hö hö hö!"

Du, LILLA, du kanske inte är så liten, men du borde förstått att jag nedvärderade dig och menade att du är en LITEN person.
En feg människa. Ett lowlife. En riktigt riktigt liten människa.
Stor i käften ja, där bakom datorskärmen där du turligt nog kan vara anonym. Men prova att stå för vad du säger din nörd.

Jag vet vem det är ändå, det var verkligen inte svårt att lista ut. Och det var verkligen dö smart att skriva från två olika adresser va? Haha!

Jodåmensåatte...

NEWSFLASH!!!

En blogg är en öppen dagbok och är till för att man ska skriva i den. Olika människor skriver olika saker i sina bloggar och man får SKRIVA PRECIS VAD MAN VILL I SIN EGEN BLOGG.

Såvida man inte sitter och läser min blogg under pistolhot så kan man faktiskt SKITA I att klicka in på min blogg!

Och ja just det. En människa som tror sig vara anonym är ALDRIG anonym. Har man mer än två hjärnceller är det inte alls svårt att räkna ut vem det är. Även UTAN att spåra IP-adresser (vilket inte var nödvändigt här heller. Vissa skriver på ett visst sätt att man ser det direkt, vissa stavar så illa att man inte ens behöver kunna läsa för att se det. Haha!)

Skaffa dig ett liv ditt skabbiga våp.

                         

#1 - - Anonym:

Herregud vad du hänger upp dig på detta.. Har man en blogg så får man räkna me både possitiva kommentarer o negativa.. Men man kanske inte ska tracka ner på människor genom sin blogg, bättre att Ta det öga för öga.. Du tog verkligen åt dig av min kommentar iaf..

#2 - - Alexandra:

Haha sitter du hr hela dagarna eller?



Jag tar inte åt mig av vad "anonyma" personer skriver här. De som verklgien känner mig vet också om varför jag kommenterar idiotiska kommentarer.

För att det är ROLIGT!



Det roliga är att folk anser sig ha rätt att kommentera precis vad de vill på en blogg för att den som bloggar får faktistk acceptera det. Men då akn man ju vända på det. Om läsarna skriver VAD DE VILL så ska väl bloggarna kunna skriva VAD DE VILL.



EEEEELLER HUR?!

#3 - - Anonym:

Självklart ska du få kommentera.. Det har du gjort oxå .. Jag tyckte bara att din blogg var lite väl negativ.. Gillar inte när man trackar ner på andras utseende..

#4 - - Alexandra:

JAAAså? Gillar du inte när man trackar ner på andras utseende? Och ändå gjorde du det själv innan?



Börjar du bli nervös eller?

#5 - - Anonym:

Ja jag kommenterade för att jag tyckte inte du var rätt person till att skriva så.. Ja jag e svin nervös verkligen..

#6 - - Alexandra:

Tyck vad du vill, du är nog inte rätt person att kommentera saken heller.



Och ja, jag tror nog att du är svin nervös. Jävla tönt.

#7 - - Alexandra:

Och du, om du nu har problem med mig varför tar du inte det öga mot öga då?

För det var väl det man skulle göra?

Eller?



Dubbelmoral är en vanlig sjukdom hos fega människor.

#8 - - Anonym:

Ha inte en blogg om du inte klarar av det..

#9 - - Alexandra:

Läs inte min blogg om du inte klarar av det.



Vad trodde du ens? Haha!

#10 - - Alexandra:

För övrigt har jag klarat av större idioter än du under mitt blogg liv.

#11 - - Björn:

Att inte vissa människor bara precis lägger ned!! Ett idiotförtydligande är kanske på sin plats. De jag syftar på är såklart alla anonyma kommentatorer.

#12 - - Rebecka:

Att inte bara alla slutar snacka skit om varandra istället!!!

#13 - - Alexandra:

Ja det hade ju såklart varit väldigt trevligt och jävligt skönt.

Men det lär ju aldrig hända, tyvärr :/



Till top