goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ballerina

Allmänt Permalink2
För att göra en lång och tråkig historia kort så har mitt modem gått sönder. Alltså kommer det ta några dagar innan jag kan blogga ordentligt. (eller till nästa gång jag sådär lömskt använder mannens dator, hihi) Tyvärr... Ni får roa er med något annat sålänge! Ha en skitbra fredag för det ska jag ha med en del av mina älsklingar iallafall!!!

Puss puss puuuss!!!

-Jag är mer man än vad du kan klara av och du är medveten om det också-



(hahaha!)
#1 - - Sandra:

What? Vad ska jag nu läsa? Se till att fixa ditt modem :D

#2 - - Beav:

Kommenterar din blogg här för att ge en stor ursäkt till dig!
Insåg att det blev jättefel, när jag läste din kommentar på bettybooze.blogg.se. Trodde att det var du som hade kommenterat elakt!

Är ingen elak människa själv, men anser att "skit ska skit ha" och ville kasta lite bajs på den där elaka människan som hade kommenterat så onödigt elakt. Dessvärre vart det riktigt felriktat efter missförstånd bland kommentarerna.

Så ännu en gång, jag är hemsk ledsen för att jag kränkte dig sådär fult! Hoppas du godtar det, och fortsätter ha en trevlig sommar! <3

Svar: Tack :)
Och trevlig sommar till dig också!
Alexandra

Till top