goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Apatisk

Allmänt Permalink0

Ja verkligen! Jag bara sitter här i soffan och GLOR! Egentligen borde jag gå och lägga mig och bota min trötthet men jag ooorkar inte ens det! Och förresten så väntar jag på något fint så jag kan inte ändå. Hihi :)

Träffade William på Ica idag, naaw saknar min lille bejbi! Men får igen honom imorgon iallafall och då är det mys heeela dagen! Stackaren har feber idag... Perfekt med bio på det, att bli lite bortskämd när man är sjuk är det bästa!
Rebecka ska komma och lämna Evelina och Jennifer här på morgonen imorgon och sedan vid middagstid plockar vi upp min William. Då ska vi gå till torget allihop och köpa påskris som vi sedan ska pynta. Eller barnen får göra det för de är duktiga på sådant. I julas var det William och Evelina som fixade granen. Jättefint blev det! Jag är inte en av de många föräldrar som måste "rätta till" det som barnen har gjort eftersom de inte sätter det så som man själv vill ha det. Rakt och jämt och prydligt. Vem bryr sig? Julen och allt sånt är ändå mest för barnen. I mitt tycke.



Har fixat klart Williams påskägg idag, han blir nog glad! Ska köpa ett par skitsnygga jeans åt honom också som jag hittade på Kappahl. Men eftersom barnjeans är sjuuukt dyra så bestämde jag att vänta till han kan va med och prova dem själv. Han är större än vad jag tänker att han är där i affären. Alla kläder ser så stora ut. Vart tog min bebis vägen? Snart 4 år! Underbart :)

Iallafall så ska vi möta upp Nathalie och Theo för bian och Dede ville låna ett av "mina" tre barn och vara extramamma och följa med så det får hon göra. Fru Palm. Haha ;)
Så jag har bokat sju biljetter idag för 490 kronor. Mycket billigare att gå på bio här i Trelleborg, och trevligare för det är så mysigt här.

Haha, nu börjar "Cougar Town" och det är lätt ett av mina nya favvisprogram! Så jälva roligt! Hahaha!



Nu ska jag titta på det och sedan ska jag duscha för det har jag inte orkat göra än :S

Ha en fin kväll alla! Puuuss!!!


-What you see is what you get. Take it or leave it-

Till top