goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Vill och vill...

Allmänt Permalink2
Usch... Jag är så vansinnigt trött... Trött i huvudet, trött i kroppen och trött rent själsligt...

Det enda jag känner för att göra just nu är att sätta mig på ett plan, åka till ett varmt land, lägga mig på en solstol med en piña colada i handen och ett sugrör mellan den och munnen. Och sen bara ligga där. Ligga där hela dagen och bara gazza, dricka drink, blunda och lyssna på bruten engelska från alla håll.

Bara få vara... Vara mig. Utan att folk försöker bryta ner eller knäcka en eller tror och anklagar en för än det ena än det andra... 

Bara få andas...

Och sova :)




Hahaha!!! Den var rolig! Nu är jag genast på bättre humör :P
#1 - - Sandra:

Jag följer med!!!! Vill bara vara

#2 - - Alexandra:

Ja, underbart hade det varit...

Till top