goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Trött Tröttare Tröttast

Allmänt Permalink0
Uuuh vad jag är seg idag! Hyser ren motvilja mot måndagar och denna måndag suger gris eftersom det är min sista jobbdag. Tradet! Det enda bra som nånsin hnt mig en måndag är att William föddes just på en sån dag... Jaja, det är ju typ evigheter sen jag bloggade sist men jag har inte varit på så bra humör och gissa vilken dag skithumöret började? Mjo precis, en MÅNDAG. Men sen blev det helg och på lördagen var humöret mycket trevligare. Jävla pms. Träffar jag den där jävla Eva nångång ska jag köra ner ett äpple i halsen på henne och tacka för miljoner år av kvinnans månatliga pest och pina. Första delen av lördagen spenderades vågrätt. Andra hälften, det vill säga: kvällen, spenderades hos Finn och ute på Streetarna. Det var roligt :D Efter en lååång natt och massor att berätta för barnbarnen (ska berätta mer om det sen) landade jag och Stefan i hemmet halv 5 på morgonen. Resten av söndagen spenderades vågrätt den med och det var ytterst trevligt. Och så kollade vi på Underworld - Rise of the Lykans. Den är SÅ bra! Snart kommer det en 4a ocksa. Treeejvligt :D Nu är jag framme på jpbb! Ska man bjuda på tårta idag kanske?
Till top