goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Varning! DÖDSVIRUS analkar!!!

Allmänt Permalink0
Ja, inte för att jag har ett dugg lust med det här just nu, men nåt måste jag göra innan jag kreverar!
Så satans uttråkande det är att sitta hemma och glo!

I tisdags var jag ju hemma från jobb, och det var skönt att vara ledig, såklart. Men, sen på kvällen fick William feber så jag fick stanna hemma igår också, och det var ju mysigt. Men... idag är vi kassa allihop och är således hemma allihop.

Gud vad kul.

William piper och är ännu mer uttråkad än vad jag är. Stefan sover. Skönt. För om det är smått gulligt när sjuka barn gnäller, så är det det DOCK INTE när vuxna män gör det!

"Åh, buhu, jag är sjuk! Jag tror jag håller på och dööö! Eller minst brinna upp innifrååån! Buhu! Jag kan inte göra någonting, för jag är sjuuuk!!! Buhu!"

Herregud! Tänk om man skulle hålla på så? Det går fan mer energi åt att gnälla om att man är sjuk än att vila för att motverka det.
Och ärligt, som kvinna, om du är sjuk? Hur ofta ligger du då och kvider och gnäller och är totalt handlingsförlamad en hel dag? Eller tre?

Uhm, typ ALDRIG! Nä, man städar och fejar och håller på ändå. För nån ro har man ju knappast. Blä...

Hm...

Och det jävla pisseskitsmögelfittvädret gör ju knappast NÅT bättre! Tack GUD för att det är fredag imorgon... Ska supa mig full  (eller inte... ) så fort jag kommer hem från jobb och William är lämnad hos sin pappa.Och jag tänker jobba imorgon. Om jag så ska stå där i feber och med William fastbunden på ryggen, så tänker jag inte sitta här hemma!!!

Hm... William kom precis in och sa att han har ont i hjärtat... Han har feber igen... Börjar nog bli litt orolig... Fan då... Lillungen <3

Får se hur det är om en stund, annars får det bli 1177 och se vad de säger.

Aja, nu ska jag gå och köpa färdigmat (för, jag kan inte laga mat heller. Tänk det ni? Knappt klokt va?)

HEJDÅ!
Till top