goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Clearly you´ve never been to Singapore!

Allmänt Permalink1
Jadå; äntligen en dator som funkar! Har strul med min egen som har fått en massa otrevligt skit i sig, så den ska daddy kolla på imorgon. Hoppas bara inte han går in på Bilder... Haha!

Jaha, idag äre lörd nej för det är det iallafall inte, det är söndag! Och det är den 29e april, således är det 30e april imorgon och Valborg. Vi ska ut och elda korvstumpar i Esarpsmördarens gamla hemtrakter.
Hoppas det är lika fint väder som förra året bara, lite drygt om det är kallt och regnigt. Speciellt med ungarna... Alltså inte FÖR ungarna, för de bryr ju sig knappast i sina regnkläder och gummistövlar, nej, MED ungarna. För hur kul är det att jaga ungar i vattenpölar, mitt ute på en åker? Ha...ha...hm...

                               

Jag har bestämt att det ska målas vitt i sovrummet, och så ska det vara turkosa detaljer, typ lite medelhav ni vet. Bara det att Stefan inte vet det än... Jag frågade visserligen om jag fick måla om, och han sa ja, men sen var det liksom flera dagar senare när jag var på Åhlens med Aliana som jag kom att turkost minsann är en riktigt skön färg! Och total inne! Enligt mig själv iallafall ;)
Och så vill jag ha nya tallrikar i köket, jaha, för det vill hon, det vet jag bara inte riktigt hur jag ska få till. Hm, får vara extra snäll i två år framöver eller så... Hm... Eller två månader kanske räcker? Två dagar?

Okej, det suger officiellt att använda kabel när man laddar upp bilder från kameran... Mööh, tar ju evigheternas eviga evighet!

Jaja, om man skulle ta och sminka fejset och fixa håret innan ungar och män vaknar här så man är redo att gå ut sen. Har lovat ungarna at vi ska ut och blåsa såpbubblor sen, eftersom de fick såna av en korkad människa (läs; MIG) igår...



Så adjöss!


HAHAHAHAHA!!!!! Googlade på Esarp för att lägga in en bild här och så kom b.l.a de här upp på första sidan;

 

Hihi... ;P
#1 - - Björn:

Söndagen både kom och försvann, men någon dator fick jag aldrig se ;-) . Fint väder på Valborg fick vi, en stor brasa och korven var förbaskat god. Hej och hå, nu skall jag köra till jobb och se om Stefan har datorn med sig....

Till top