goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Shine on...

Allmänt Permalink0
Helgen slut och Mikaeli över för denna gång.
Var inte nere på marknaden en enda gång dock...hade inte tid på fredagen och på lördagen var jag så bakis så jag inte kunde resa mig fören runt 3 tiden 💩
 
Men två riktigt roliga kvällar fick vi iallafall. En massa skratt och många nya minnen att ha med sig.
Lite tråkigheter blev det givetvis också, det hör väl nästan till, och detta hade l kunnat undvikas men ibland måste man faktiskt säga ifrån.
Nog om det. 
Som sagt, två roliga kvällar med två av mina bästa vänner, massa fler. Vissa mer speciella än andra ❤
 
Idag vart jag skonas från bakisheten men trött som fan så sov halva dagen. Blir nog en lång kväll 😋
Men det gör inget, har så mycket i huvudet som jag måste älta sönder  (som vanligt 🙈 ) sååå 😏
 
Gonatt!
 
 
 
My favourite color is your eyes, 
they are the ocean and the sky and all the secrets in the world, all at once.
 
Till top