goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

It was the sweetest sound, your voice calling my name...

Allmänt Permalink0
Funderar på att åka till Oslo igen i sommar med William. Han har sagt flera gånger att han skulle vilja se mer av staden än det lilla vi hann med sist. 
Och det skulle ju jag med vilja.
Exempelvis finns det ju ett lagom stort köpcentra mitt i smeten 😍
Fast då blir det buss dit och hotell.
Har kollat upp redan och det skulle gå på ca 3000:-  med resa och 2 nätter på ett hotell mot i centrum.
Oooh jag älskar att åka iväg!
Jag älskar att planera och se fram emot resor.
Men jag tycker lika mycket om att vara spontan.
Tänk den, bara boka nåt och åka.
Har gjort det förvisso (för 15 år sen 😂) , helt underbar känsla ❤
 
Aja.
 
Fredag imorgon.
Denna vecka gick ju onödigt fort.
Minns inte om jag skrev det men var ute med S i lördags. En mycket kort stund, men ändå.
Har fått "lida" för det hela veckan men ojsan då, skulle ju ganska gärna gå ut i helgen igen 🎉
Men det ska jag inte.
För S kan inte 🤣🙈
 
Nä, ska väl försöka sova.
 
Hej.
 
 
 
"I woke up crying tonight
because I dreamed
that I had forgotten 
how your kisses felt"
 
 
Till top