goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Hej đŸ™‹â€â™€ïž

AllmÀnt Permalink0
Oj sÄ lÀngesen jag skrev hÀr.
En hel mĂ„nad för tusan đŸ˜Č
 
Okej, vad har hĂ€nt đŸ€”
Jag har varit pĂ„ Mallorca en vecka 🌮🌊
Svineskönt 👌
 
(Bara sĂ„ ni vet det sĂ„ har jag kollat pĂ„ typ alla klipp som finns pĂ„ Youtube av Karsten Torebjer, sĂ„ allting jag skriver tĂ€nker jag sĂ„ som han pratar 😂)
 
Hmm fĂ„ se, vad har jag mer gjort đŸ€”
Jag har trÀffat mina vÀnner, druckit kaffe, druckit vin, druckit irish och Mora Nisse och gud vet allt.
Jag har kört massa bil hit och dit, jag har Àtit körsbÀr,  varit pÄ stranden, varit pÄ skolavslutning, skaffat ny telefon, jag har varit pÄ Ikea med Stefan och köpt 5 miljoner glas till min 35Ärsfest, jag har planerat festen och fantiserat om allt jag vill snygga till i lÀgenheten innan festen, jag har stÀdat och jag har varit pÄ Jennifers konfirmation, jag har varit i Bokskogen och typ tusen saker till, MEN! Det viktigaste av allt!
Jag var pĂ„ Tivoli och tittade pĂ„ Hollywood Vampires 😍 och vem spelar i den gruppen?
JOHNNY DEPP!!!!!!!!
Jag var sĂ„ lycklig nĂ€r jag stod dĂ€r, tio meter frĂ„n scenen och tittade med mina egna ögon pĂ„ JOHNNY DEPP att det till och med smög fram en och annan glĂ€djetĂ„r 😍
 
Och vet ni?
Om tvĂ„ veckor idag har jag precis kollat pĂ„ Eminem i Globen đŸ€© fatta den dĂ„ đŸ˜Č
 
Kommer dö av svagt hjĂ€rta innan jag blir 35 och missar hela festen 😂
 
Lite bilder 👇
 
 
 
 
*Goodbye my lover,  goodbye my friend*
Till top