goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

🙄

AllmÀnt Permalink0
SÄ trött jag Àr pÄ drama.
Det mÄste va Äldern.
Herregud för folk alltsÄ.
Det finns ingen heder alls, det Àr bara att hugga sig fram och skita fullstÀndigt i vem som hamnar i vÀgen. 
Vidrigt.
Vuxna mÀnniskor...usch.
 
Ja, det Àr Äldern, för man blir faktiskt visare med Äldern.
Och det Àr ganska skönt.
Jag har varken ork eller tid för falska mÀnniskor i mitt liv och en andra chans gÄr inte att fÄ lÀngre.
SÄ himla skönt det Àr att helt slÀppa en person som svikit en.
Prova, ni ska sjÀlv gÄ se.
 
Började kolla om Vampire Diaries ikvÀll.
AssĂ„... Damon 😍 sĂ„Ă„Ă„ fjortiskĂ€r jag var i honom 😋
Är.
Hahaha!
Men bÀst Àr nog ÀndÄ att William kom in och frÄgade vad jag tittade pÄ. 
Jag förklarade och han blev intresserad och efter första avsnittet sa han "Hmm det hÀr verkar ÀndÄ bra"
 
Yaaas 😎 jag Ă€r en mĂ€stare pĂ„ manipulering 😁
Har dock inte fÄtt honom att se pÄ varken Vikings eller Game of Thrones Àn, men det kommer.
I know it. 
The force is strong in that one ✌
 
 
 
Godnatt 🌜
Till top