goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Konitchiwa Bitches

Allmänt Permalink0
Okej, ni som inte tåler arga människor eller svärord kan byta sida på en gång. För nu råkar jag vara förbannad. IGEN! Ja, och jag får lov att vara det hur mycket jag vill och jag skiter faktiskt ett stort stycke i vad andra människor tycker!
Ibland önskar jag verklgien att jag hade kunnat flytta ifrån denna förbannade staden. Jag trivs här och har iprincip alla mina vänner här, men åh vad jag avskyr allt skitsnack som går här. För det mesta är det bara att skaka på huvudet  och himla med ögonen, men vissa är bara så jävla dumma i huvudet att de inte går att bortse från!
Till exempel, oh my God vad det ska bli SKÖNT att sluta skolan till jul! Så jävla skönt att slippa gå och sätta sig i ett klassrum där mer än hälften av folket tydligen inte gör annat än och äter glosoppa till middag vareviga fucking dag!
OM någon nu har problem med en, eller tror att man själv har problem med dem, är det inte bättre att den personen säger det till en då? Eller frågar iallafall? För uhm, jag vet inte? Men KAN det kanske vara så att det är ett missförstånd? ELLER att dom inte vet ett skit om vad de tror att de vet allt om? (en tös gjorde det precis, mycket bättre liksom! Tänk om alla bara gjorde så istället?!)
Det bästa är verkligen när man själv till slut frågar vad det är frågan om och man får "Inget" som svar (Ja jag vet Danne, håll truten! Jag är äldre och visare nu! :P )
Och förresten, jag vet nog vad ni tänker, men NEJ! Jag har faktiskt sagt till de FÅ (ja exakt, det är inte många och de som det gäller vet om det! Fatta det nån gång och sluta ta åt er!) personer jag stör mig på att jag stör mig på dem. Så det så.
Nä fy fan för folk ibland!



Så, måndagen snart slut. Bra. Så slipper man den helvetesdagen! 12 dagar kvar till jag ska nattbada på Mallis. Då ska jag skita i allt! Nej, det ska jag inte alls. Jag ska faktiskt vara hemskt duktig och ha med skolgrejer dit och göra uppgifter och annat. Till och med en liten data ska jag ha med mig så jag kan plugga via FC. Trevlig semester va? Men åker man utomlands mitt i terminen så får man skylla sig själv :)
Sen är jag ändå inte en sån som kan skita i allting, hur gärna jag än skulle vilja va det. Jag vet vad jag har här hemma och jag vet vad jag har att förlora.
Men det ska iallafall bli skönt att komma bort från denna inskränkta incesthålan en HEL vecka! Och jag ska äta pommes till middag och skölja ner dem med San Miguel varenda dag! Vad jag inte ska göra är att gå vilse mitt i natten. Som sist. Fast i efterhand är det rätt roligt. Ska absolut visa trappan till himlen för de andra denna gången. Och även tvinga dem att gå upp för den! Hahaha! Men fan vad jag var förbannad när jag äntligen hittade tillbaks till hotellet! Nästan lika förbannad som jag är nu!
Jag måste lugna ner mig. Typ NU! Ska gå ut och diska. Det brukar hjälp rätt bra. Tror jag har fått det syndromet av min pappa. Egentligen borde jag ha världens renaste hem med tanke på hur ofta jag är förbannad. Fast så som jag är nu... Ajaj, det är inte ofta. Ni skulle bara veta hur lång tid det tagit att skriva detta inlägg och hur mycket censur här ligger. Hade jag skrivit vad jag verkligen hade menat och tyckt hade jag aldrig kunnat gå ut igen. Helst hade jag också bara velat skrika och hoppa på saker! Tur att William inte är hemma :S
Fast då hade jag inte varit såhär arg... Han är den enda som kan få mig på riktigt bra humör igen. Han och min jungfru ;)
Och pengar.
Jag är en hemsk människa ja. Jag vet det redan så håll det för er själv! NI är ändå inte ett dugg bättre!

Sitter och lyssnar på musik, blir lite för upprymd när det kommer hatlåtar och sjunger med lite för glatt. Någon har ätit upp mer än hälften av Reisenkolorna som jag köpte på Willys. Det ligger också tre nektarinskruttar här. Ingen aning vem som har gjort det medan jag suttit här. Måste vara en skicklig tjuv. Förmodligen samma tjuv som stal mina pengar i lördags och handlade grejer till mig.
Fan... Detta liknar något. Något jag har varit med om förr... Om jag bara kunde sätta fingret på det så hade... Måste gå. Hejdå.



No qutes for you!

Till top