goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Let´s go gothic black babe

Allmänt Permalink2

Men herreguuud!!! Denna natten kommer inte bli nådig alltså. För det första så är det måndag imorgon och bara det är nog för att man ska vilja kräka. För det andra så somnade jag på soffan innan idag och sov i över tre timmar. Smart. För det tredje så somnade jag på soffan IGEN och sov till för en stund sedan. Ännu smartare. Och sist men inte minst. För det fjärde, vad i helvete gjorde jag igår egentligen?
Jag har fått lite pikar från diverse personer och de verkar ha hemskt roligt åt mig. Bra att man kan roa någon ju. Om jag kommer på vem det var som bjöd mig på det där förbannade gröna giftet så ska jag kasta flaskan i huvudet på honom! Nu är det inte så illa som det kanske låter. Jag vet vad jag gjorde, när jag gjorde det och hur jag gjorde det. Men vissa saker är lite oklart. En sak är dock säker. Man borde ha lärt sig, vid 26års ålder, att hålla käft ibland. För ibland kan man verkligen prata lite för mycket. Jisses...
Hade det inte varit bra om man hade ett chip i hjärnan som man kunde ta ut ch koppla till datorn så man kunde se vad man hade gjort? Och de delar man inte gillade kunde man radera och på så vis inte komma ihåg dem? Tycker jag hade varit superfiffigt!

Jaja, what ever. Jag har rätt roligt åt mig själv också så det gör inget. :P
Haha, nu när jag läser vad jag skrivit hittills så låter det verklgien helt stört. Men jag lovar, det ÄR inte så hemskt som det låter! Det är värre. Hihi, bara skojade ;)

Så, vad ska jag hitta på för att kunna somna inatt då. Såg precis vad klockan är och insåg att det redan är natt. Sitter och kollar på Sagan om Konungens Återkomst. Satans bra alltså. Ska låna boxen av Danne och se på den allihop i veckan. De versioner de visar på tv är inte extended och det är de versionerna som är de allra bästa. Verkligen underbart! Fast inte lika underbara som Pirates-filmerna såklart!


Nähäpp, om man skulle ta och springa några varv runt kvarteret så man blir lite slut? Nja, så desperat är jag inte. Ska ta psykologiboken och gå och lägga mig och läsa. Då kommer jag somna på nolltid.

Sovgott alla!

Puss och kram!


-När dina vänner vänder dig ryggen för något du inte kunde hjälpa, så är de inga vänner ändå-
-Mee Ella-

#1 - - Danne:

Du skriver det som om du verkligen får låna dem när du vill bara du frågar :) vi fpr nog se hur det blir med den saken ;)

#2 - - Alexandra:

Ha! Du skulle bara våga! ;)

Till top