goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Dagen som Gud glömde...

Allmänt Permalink16

Jag är måttligt irriterad...
Jag är så förbannat trött på att höra på vissas tjatande och pratande om deras tramsiga problem! Det finns oftast SÅ enkla lösningar på de såkallade problemen, men nejdå, varför göra det onda kort? Varfrö kan man inte bara istället tortera omgivningen med sina infall? Det är ju så mycket trevligare.
FALSK FALSK FALSK!!! Falska människor är också de mest fascinerade personer som finns. Absolut, jag kan också vara falsk. Har ganska lätt för det... Och ja, jag är en väldigt fascinerande människa! Men att stå och gnälla om ur illa en person beter sig för att bara vända sig om och göra precis samma sak själv, fast 10 gånger värre, det är vidrigt! USCH!
Jag lyssnar gärna på folks problem, om man kanske kunde få bli lyssnad på själv också nån gång?
Jag tänker härmed inte bry mig om folks skit, förutom vissas då såklart, för det gör mig bara förbannad! 
Och *CENSUR*!!!  Om du läser det här så kan jag säga att du är en liten patetisk jävla snorunge som tror att alla människor i världen ska rätta sig efter dig medan DU, drotting över allt och alla, bara ska kunna köra och trampa rakt över folk utan att de ska tycka illa över det! Nåde den som har en åsikt skilld från din! Då ska man dö och fara åt helvete och allt annat du bara vräker ur dig! Du tror att du är en bra vän och skryter vitt och brett om det, men vänner är inte som du och du är den sämsta "vän" jag någonsin haft! VÄX UPP!

Nu ska jag försöka lugna ner mig själv några hekto... Mycket möjligt att jag finner detta inlägg lite onödigt senare, och ja det är det kanske, men gjort är gjort och har någon problem med det så står jag för det.
Till skillnad från Vissa andra...

#1 - - Danne:

Ingen aning om vad fan detta handlar om men om du tittar på ditt inlägg så kan jag berätta för dig att det är exakt så du brusar uipp på mig trots att jag ibland inte ens gjort något :)

#2 - - Alexandra:

Du Danne, jag kan förstå vad du menar men du har INGEN aning om hur den här idiot-tjejen är och jag har aldrig varit med om en sån människa i nhela mitt liv. HOn är avskyvärd...

#3 - - Linda:

You go girl! :)

#4 - - Alexandra:

Haha! :P

#5 - - Mandy & lille Vincent:

Hur var det nu, Rationalisering?(freud)



#6 - - Anonym:

Först måste jag säga att jag känner mig hedrad att du tillägnat mig en hel blogg med tanke på vad du tycker om mig, för det andra trodde jag att vi var vuxna människor o kunna prata som vuxna eller du är bara så feg att inte kunna säga det rakt in my face. Här om dagen spelade du så gullig o snäll men i dag spyr du ut vad du tycker om falska människor undrar då vad man ska finna för ord över dig.En sak jag inte accepterar är personliga på hopp i din patetiska blogg men vi kan köra det racet men jag kommer inte använda mig med ett tangentbord utan med mina stämmband förberedd dig på att vi ska prata om dina påhopp om mig utanför din lilla bloggmur så ska vi se om du är lika varbalisk jag står för den jag är men du kan inte stå för vad du skriver eftersom du inte hittade svars knappen på mobilen när jag ringde dig åter i gen vem är feg???ses på måndag=)ciao bella

#7 - - Potter:

Du bad mig om ursäkt här om dagen för ditt dåliga sätt, det du inte fattar är att den ursäkten inte betydde något likaså väl som att du inte berör mig. Jag förstår att det är jobbigt att inte bli förlåten när man vill eller att jag sket i att komma till din fest men fan vad enkelt det var att vända dig ryggen ....lägg ingen energi på en människa som skiter i dig när ska du växa upp?tänker inte lägga fler kommentarer här inne detta får du roa dig själv med eftersom du tydligen inte har annat för dig än o snacka om mig.....

#8 - - Alexandra:

Men lilla gumman då... Hät har vi precis vad jag menar med dig. Du vet, det finns mer än en anledning till att ungefär 98% av befolkningen i Trelleborg tycker illa om dig Caroline.

#9 - - Danne:

Hoppsan! om ni går i skola ihop får du nog rätt svårt att skriva arbeten va? Alexandra säger att det är dåligt att du pratar en massa skit om folk och så tycker du att det är fel, lite senare i din kommentar erkänner du själv att du tänker snacka bakom Alexandras rygg. Verkligen fantastiskt hög IQ nivå :)

#10 - - Alexandra Arvedsen:

shhit vad löjligt varför tar man ut sin ilska eller sina problem på en blogg ta det som en vuxen människa istället lös problemet på plats inte skriv EN MASSA skit på en blogg herregud du verkar inte känna caroline för det stämmer inte tycker inte jag ialla fall

#11 - - Danne:

Nä det är ungefär lika vuxet som att kommentera något två veckor senare på samma blogg :)

#12 - - Alexandra Arvedsen:

Danne haha kan bero på att jag inte sett den förrens nu efter två veckor haha

#13 - - Malin:

Alexandra Arvedsen? Haha! Jag vet vem du är ditt feta pucko! Och du är ju bara så jävla dum i huvudet! För om du inte sett Alex´s inlägg förrns nu, hur fan kan du då veta vem det handlar om? Det står ju Censur liksom!



Eller ja just det! HAHA! Karoline namngav ju sig med sitt efternamn på sin sista kommentar! Snacka om dum i huvudet! Ni passar bra ihop! Hahahahahaha!!!

#14 - - Alexandra Arvedsen:

ohhh jaså du vet vem jag e så bra känner mig som en kändis haha...jaså e jag dum i huvudet det var nått nytt det...jeejeee have a good fucking life seeeya

#15 - - Danne:

Sett det eller inte, varför ens kommentera så långt efter?

#16 - - Alexandra:

Vill bara säga att Malins kommentar var lite väl stark, i mitt tycke, så den tog jag bort. Okej att man har åsikter om folks sätt och hur de beter sig eller om man tycker de är dumma i huvudet etc. Men att hoppa på folk ang. saker de inte kan hjälpa är aningen värre och oftast sånt man säger när man inte tänker sig för först. Eller? Så vet ni det.

Till top