goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Admired by all

Allmänt Permalink4

Har uppnått ett slags stadie som är märkligt. Idag var jag på Gina med Sandra och jag hittade en SÅ fin tröja som jag blev dödskär i. Den satt snyggt, den är snygg och jag VILL ha den. Men, jag köpte den inte. Kan man få en applåd? Tack, tack! Är det det som kallas ekonomisk? Hahaha! Säkert...
Nu sitter jag här hemma och glor framför datorn igen, utan mina glasögon, och hör min lägenhet irriterande viska "Städa mig! Stääääda mig!" och tvättkorgen snyftar "Jag är full! Ta hand om mig!" Jajajaaaa, jag ska! Imorgon. För jag är lite ledig och eftersom måndagar ändå suger röv exakt alltid så kan man lika bra städa då. Eller hur?
Dessutom har jag ju tvättetid imorgon och det är ju onödigt att dela upp det. Onödigt för psyket alltså, om ni förstår?



Oh, men va fan! Jag skulle ju gå på bio idag! Det hade jag glömt... Får ringa Sötrumpan sen. Hon är förmodligen inte levande än ändå. Haha ;)

Mmm... Lyssnar på Eminem. Mockingbird. Jag älskar. När jag köpte hans första CD var den det enda jag lyssnade på. Mest för låtarna, fast som den fjortis jag var så var jag faktiskt lite småkär i honom också. Grabben är ju inte ful direkt.


Och det, det är fan 9 år sedan! Helt sjukt! Uh, då gick man på gymnasiet. Hahahaha!!! Jag måste leta upp en låt! Vänta...

Hahahahaha!!! Jag dör... Jag hittade inte låten. Eller, helt ärligt så har jag inte ens försökt. Jo lite. Jag rotade fram min dagbok från 2000 och började läsa i den i hopp om att hitta låten där. Men nu har jag fastnat. Boken börjar 000108 och slutar 001001 och dessa sidor är nog de roligaste som man (jag) bara kan läsa. Snacka om att man var en RIKTIG tonåring! Ni ska få ett utdrag;



" Nu e de fan slut me detta! Ja tänker aldri mer träffa den jävla nollan! Inte nån av dom! Ja behöver inte dom. Fittor! Fattar dom inget själv eller? Tänker knappast ta me dom på nån jävla fest. Skaffa ett eget liv! Igår va ja hos Annica så ringde J o sa att dom va på Spillepengen o söp o att vi skulle komma dit. Klart. Vi gick dit en stund men sen sket vi i dom. Idioter. Jävla Mohammed-HB me hår i. Sen hamna vi allihop ändå på fest hos E. Men de va skitball! Haha, ja kommer ha bästa minnena när ja blir gammal o sitter på hemmet!
Asså i fredas i cafeterian så hände en helt störd graj! Ja o Jojo kom in o alla bara vände sig om! Asså typ alla SMIL då. Se e ju helt jätteskitt! Vi sket i de o satte oss vid de runda bordet. Då kom C bort o la en lapp på bordet o sa "Här e M´s nummer" Jojo bara "Va va va men..." Jag dog av skratt! Oh! På freda e de fest i Malmö hos F´s kompis! Då ska vi dit! Ball! Nu ska ja o Annica ner till torget o checka läget o köpa klubbor o kasta tändstickor! Om S e där ska ja kasta en i hans öga! Tjing! "







Hahahaha! Nu kan jag inte sluta skratta. vilka problem man hade alltså. Och hur fan stavade man? Det är ju jobbigare att skriva "D e ja o du me o asså".

Aja, nej nu får jag faktiskt vara vuxen ett tag och ta tag i detta och, ja göra något.

Ha en fin kväll!


-Whatever, it´s just me and I am what ever you say I am. If I wasn´t then why would you say I am? I don´t know, it´s just the way I am-
-Eminem.

#1 - - Anonym:

Fan... Du är jävligt söt alltså! Du har den där glimten i ögat också, som pricken över i:et ;)

#2 - - Anonym:

Sjukt trist me anonyma kommentarer! Stå för va ni säger istället! Fast söt e du Alex! Tur jag har din blogg å läsa på jobb! Å ja, heja fjortiskärlek! Jag va också kär i Slim Shady, men hur fan e de redan NIO år sen?! Hahaha! Puss å kram!

#3 - - Madde:

Men yr eller? Glömde själv skriva mitt namn! Hahaha! De va jag som skrev nyss. PÖSS!

#4 - - Anonymt Anonym:

Madde, ibland är det helt enkelt bäst att vara anonym. Men om man skriver något elakt bör man absolut stå för vad man skriver och pub. sitt namn. Det håller jag med om :)

Till top