goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

No time to waste

Allmänt Permalink5

Jisses vad tjejen här har tråkigt! Skittråkigt! Det är faktiskt inte roligt att vara ledig för många dagar på rad. Fan... Sa jag verkligen det precis? Jisses! Igen...
Jaha, och vad gör jag närjag har tråkigt? Jo, antingen deppar jag, eller så går jag på världens egotripp. Det blev egot som fick sig en runda idag. Woho! Jag tycker verkligen det är roligt att fixa med bilder! Meganesi ;)

När jag hade tråkigt innan idag så frågade Meme lägligt nog ifall jag hade lust att käka något och det hade jag. Så vi gick till Harmony. Fick en trevlig kommentar när jag gick förbi "någon" på gatan. Men du, jag ser ut som jag gör och kan faktiskt banta OM jag hade velat. Men du, du är kroniskt ful och vad kan du göra åt den saken?



Idag har jag köpt ny hårfärg! Det behövs verkligen! Man ser ju ut som SkallePer när det ljusa håret börjar växa ut där under. Hahaha! Och jag måste ju va fin i håret på lördag när det är tjejkväll på tapeten! Ja, och sexparty! Ska bli jättekul! Ska bara figurera ut nåt att ha på mig. Provade den dära tröjan idag igen. Men jag köpte den inte idag heller. Fast denna gången tog jag den hela vägen fram till kassan! Ojoj ;)
Idag när jag gick i affärerna så önskade jag mig ett par mindre bröst. För om man ska lyckas få tag i en snygg BH så kan man inte ha större än C och det är verkligen märkligt. Speciellt eftersom tjejer helst ska ha så stora bröst som möjligt nu för tiden. Korkat. Vill man ha en snygg BH får man gå in och lägga typ 400 spänn på EN! Sinnessjukt.

Jag hatar Facebook och det beroende det har gett mig! Jag kan gå från datorn och ut i köket och därute ta upp mobilen och gå ut på Facebook igen. Fast jag vet att jag inte är ensam om den saken iallafall. Hahaha!

HAHAHAHAHAHA!!!!!!! Jag råkade precis hitta en låt som gjorde mig på ett så bra humör att jag inte kan sluta skratta! Mina tårar rinner och jag får snart kramp! Hahahaha!!! Jag ÖNSKAR att jag kunde lägga ut den men då kommer "folk" tro att jag gjort det som en pik mot någon annan och det är verkligen inte så! Jag lovar att lägga upp den imorgon! Jag sökte på stupid och då kom den upp... Hahahahahahaha!!!!!!!!

Nej, nu måste jag gå och tvätta av mitt egosmink! See ya´ll later!

Puss puss!




-It´s too bad but hey, that´s me. What goes around comes around-
-Anouk-

#1 - - Marcus:

Gud bevare mig väl! Finns det tjejer som önskar sìg mindre bröst!? Fram med fler bh-storlekar åt folket!

#2 - - Linda:

Jag skulle också vilja hitta en riktigt SEXIG bh.. men svårt när man ligger över D kupa.. FUsk. Ja, det är faktiskt konstigt med tanke på alla sillisar i världen.. :P

#3 - - Fia:

Du borde göra tavlor av de fyra bilderna! Coola! Du ska få göra såna till mig gockså en dag, om vi får tummarna ur röven och ses nån gång. Haha ;)

Och du? Bra sagt ang. "någon"! Idiot och hålla på med såna barnsligheter! Puss!

#4 - - Nathalie:

Muuuuu

#5 - - Alexandra:

Marcus och Linda, JA jag håller med! Verkligen fuskigt och orättvist!!!



Fia, ja vi är kassa du och jag ;)



Nathalie... Hahahahahahahaha!!!

Till top