goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Citronsås

Allmänt Permalink1
Fan vad jag är seg. Segare än en seg råtta. Segare än obankad snitzel. Segare än tuggummi. Segare än allt segt som finns i hela världen. Hade det funnits ett pris för seghet så hade jag vunnit idag. Under "seg" i ordboken borde det finnas en bild på mig och dagens datum. Jag är så seg att en snigel bleknar i jämförelse. Jag är så seg att... Well, you get the picture. Hoppas jag?

Och var har jag då gjort för att bli såhär seeeg idag då? Jo det ska jag berätta. Först och främst så blev jag väckt från en helt underbar dröm igårkväll, visserligen ersattes den underbara drömmen av nåt annat trevligt, men ändock, väck inte den mamma som drömmer. Eller vad är det man säger? Haha!
Sedan vaknade jag två gånger till inatt av olika anledningar.
William vaknade halv 7 och ville se på "kattoo netwojk" och äta pannkakor till frulle. När det var fixat gick jag in och däckade i sängen en timme. Sen dagis! Dagis är för övrigt en skänk från ovan. Den som uppfann dagis borde ha Nobelpriset! Efter det solade jag med Dede, och ovanpå det blev det en liten fika.
Vi glodde lite på folk som i sin tur glodde tillbaks, vi skrattade, det gjorde inte de. För tråkiga folk har ingen humor. De får väl skylla sig själv om folk skrattar när deras frisyr ser ut som något 80 talet glömt bakom sig, eller går ut i en HEL plyschdräkt! Vem i hela friden är normal i huvudet och gör det? Vaaa!? Den var dessutom cerise. Huuu!
Jag köpte äntligen en ny eyeliner och så ett fiiint rosa/lila nagellack :)

Och nu fick jag klagomål på att jag sitter förmycket vid datorn så nu är jag färdig här. SKriver resten imorgon!  Dumma folk som bara är avundsjuka på allt mitt roliga! Haha!

Jaja, ha en fin kväll! Sovgott!
#1 - - katastrofnollett:

vad trevligt att jag roade ngn iaf;)

Till top