goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

En Kärlek Värd Namnet

Allmänt Permalink2

Satt och kollade lite på alla taggade bilder av mig på Facebook och hittade en jätte gammal bild på mig och Stefan

 

Hahaha, söööta eller vad?!

Egentligen hittade jag en del fler gamla bilder därute men det är nog lite väl bad taste tycker jag. Just idag iallafall. Men såhär i efterhand är det faktiskt väldigt roligt att se att "det där" redan fanns för så längesen även fast vi inte visste om det än ;)

Nu är det duschen och sedan ner under täcket i soffan och kolla på... Ja det ni!

Ha en fin kväll!

#1 - - Anna:

E bilden från D.C (om du fattar? Hahaha)? Ni passar perfekt ihop! Å ni ser så glada å kära ut! Då som nu ;-)

#2 - - Alexandra:

Jo jag förstår vad du menar men nej det är det inte. Vi är bara vänner här, bilden är ca 2 år gammal. Fast jag var ju lite smygkär ändå :)



Till top