goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ä-igt

Allmänt Permalink0

Nu är det kväll, min ä-tangent slutade plötsligt vara trög och jag är ensam hemma.
Mannen är på gymmet och jag kan fortfarnde intesmällta att min ä-tangent slutat vara trög!
Äntligen!

Bara för det ska jag skriva massor med ord som börjar på Ä

Älskling
Älska
Älskar
Älskog
Älg
Äldre
Ämne
Ämnad
Ärlig
Ändå
Ända
Ärta
Äta
Är
Ägg
Äpple
Ära
Äntligen
Äventyr
Änder
Ändring
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-tangent!!!


Haha... Skadad gånger sju...

Blä, nu börjar Idol. Vilket skitprogram. Det enda som är roligt med det möget är de första auditionarna (uhm, finns det ordet?)

Ska läsa lite i min bok nu och vänta på att min man kommer hem så jag kan överfalla honom!

Ha en trääävlig kväll!

Puss

Till top