goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

GRATTIS TILL MIG IDAG!!!

Allmänt Permalink0
Jaha, idag har man fyllt 28 år. Jisses, stengammalt ju... Men lika glad för det är jag :D

Pappa och Åsa, Mamma och Dan, Farmor, Rebecka och töserna kom hit och åt mat och tårta och sånt dära. Det var en mysig kväll :)

Fast William har feber det lilla krypet. Stackare... :( Så det blir att stanna hemma imorgon med honom. Mitt lilla hjärta <3

Av Stefan fick jag ett jättefint armband, jag verkligen älskar det! Och så pengar till min tatuering som jag ska göra :D Hihi!

Och så fick jag presentkort på Ikea och pengar och ett paket kräftor (Haha) och presentkort på H&M och choklad och teckningar och så världens finaste lilla hjärta som William hade gjort själv av pärlor. Han är så duktig och jag blev alldeles rörd...
Det låg så fint i sin lilla ask och han var så glad :)

Naaw, goding!

Jag lägger upp blider imorgon för jag har inte tagit på presenterna än och batteriet dog just i kameran.
Så, imorgon :)

Nu ska jag slappa lite och tänka på alla fina jag har i mitt liv och sedan gå och lägga mig. Tror att William kommer vakna några gånger inatt :/ Lillen <3

Ha en fin kväll! Kram!
Till top