goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Vad gör vi? Nu kör vi!

Allmänt Permalink0
Ja, okej då, sååå vad har nu hänt på de här 10 dagarna då?

Hm...

Ja William var ju hos sin Farmor och jag fick hem honom förra söndagen. ÄNTLIGEN! Hade kunnat få tillbaks honom redan på fredagen men efersom vi skulle iväg på lördagen så kändes det inte så kul. Alltså att behöva lämna honom igen efter en dag då. Ja, ni fattar :)



Iallafall, söndagen var lugn och sedan på måndagen var det dags för första dryga morgonvandringen heeela vägen upp till Gertrudsgården. Ungarna från Williams dagis är där istället under sommaren... Drygt. Minst sagt.

När jag och Stefan kom hem från jobb så hämtades William och sedan åt vi mat och så gick vi ner i hamnen med Mike och åkte ut med bussen till det ryska skeppet Sedov som hade lagt till här i Trelleborg.
Det var jättekul! Riktigt häftigt och William var lyrisk. Såklart ;)



























Sen vettifan vad vi gjorde de andra dagarna... Vi var ute en del, när det inte regnade då, och på onsdagen slutade vi lite tidigare för Stefan skulle ha Mimmi ett par timmar.

Jag hämtade William på dagis och sen hämtade vi Evelina och sedan mötte vi upp dem i parken. Efter en stund kom både Mike, Patrik med lille Milo och så Sandra med Vince och Matteus.
Världens mysigaste kväll i parken!

Py kom också en stund med Tindra och lilla Millie :)



Sedan var det torsdag och det regnade som satan när jag hämtade William. Vi blev dyngsura! Vi mötte upp Williams pappa nere på Valen och köpte nya gummistövlar åt ungen. Han växer ju som en galning! Goding <3

Sedan var det hem, duscha, och ta det lugnt i väntan på maten.
William somnade... Haha... Han sov dock till nästa morgon så hungrig kanhan ju inte ha varit direkt :P

Fredag!

Ja, vi jobbade ju då som vanligt. Det hände inte så mycket, så jag låter bilder prata för sig själv :)


Provcykling!


I nya gummistövlarna :P


Nybadade :)

Lördagen blev en härlig sovmorgon för ungarna vaknade inte förrns halv 9! Hur skönt som helst! Och jag gick upp och gjorde pannkakor, för det måste man ha på lördagar! Jo, det måste man, annars svälter man ihjäl. ENligt William då ;)

Sedan blev det en snabbtur i stan med Rebecka!


Redo!


Åååh så mycket saker!


I väntan på bussen :)


Älskling <3


William ritade denna jättefina tecking till Morfar :D


Hahaha! "Någon" överrasakde Pappa med dessa fina betongblock :P















































































William, Jenniefer och Evelina åkte med Mamma och Dan hem, och jag, Stefan och Mimmi sov över.
Vi fick sova i Pappas och Åsas nya hus. Nästan helt tomt var det, och skulle nog kunnat kännas läskigt, men icke, det var hur mysigt som helst :D

På morgonen var vi ute på en promenad i väntan på att Pappa och Åsa och brorsorna skulle vakna inne i grannhuset. Vad vi inte visste var att de i sin tur väntade på att vi skulle vakna. Haha :P



Men så fick vi iallafall frukost och det var rikigt gott det! Och GRATTIS till Världens Bästa Pappa som fyllde 50 år på söndagen!



Och Pappas och Åsas "lille" Memphis fick ju också va med på ett hörn



Sedan körde Pappa oss till Trelleborg och kvällen var riiiktigt lugn och fin.

Idag är vi mest döda båda två, men för min del gör det iiingenting för vet ni vad?

Imorgon är jag LEDIG!!!

Vet ni varför?

Imorgon FYLLER JAG ÅR!!! Wiho :D Och för att jag har världens bästa Pappa/Chef som ger mig ledig för en sån fjantig anledning :P

Tack Pappa!

Men NU, ska jag iallafall gå och lägga mig, för jag såg att det faktistk bara är 9 minuter kvar tills det är "imorgon"

Hihi :D

Sov gott och hoppas ni alla har det lika fint som jag har :D

                

Till top